"לקיים בנו חכמי ישראל": המוני בית ישראל בקריעת שערי שמיים | צפו

באדיבות C Live
אבי יעקב 3 Comment on "לקיים בנו חכמי ישראל": המוני בית ישראל בקריעת שערי שמיים | צפו

הידרדרות חמורה במצב מרן ראש הישיבה, חכם שלום הכהן שליט"א, המוני בית ישראל בעצרת התפילה והזעקה והיכל ישיבת "פורת יוסף" לרפואת מרן ראש הישיבה, חכם שלום הכהן שליט"א | בכל רחבי העולם מתפללים שלומי בית ישראל לרפואת רבן של ישראל, מרן ראש הישיבה חיים שלום בן תופחא מלכה שליט"א | צפו במעמד האדיר בהיכל "פורת יוסף" לפני שעות אחדות

באדיבות C Live
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הידרדרות חמורה נוספת בשעה האחרונה במצבו הרפואי של נשיא מועצת החכמים מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן המאושפז בבית החולים. מקורבי הרב מוסרים מחדרו של נשיא המועצת מרן ראש הישיבה כי ירידה חדה בלחץ דם הבהילה את הרופאים ובני המשפחה. כעת שיפור יחסי במצבו של ראש הישיבה הגרח״ש כהן שמצבו מוגדר קריטי ולא יציב.

לפני שעה קלה פרסם חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי דוד יוסף הודעה בה אמר כי על כולם לעצור את בין הזמנים ולשבת בבית המדרש ולזעוק לשוכן במרומים, לרפואתו של נשיא מועצת החכמים. קודם לכן הערב נערכו עצרות תפילה המוניות בכל העולם היהודי כשהעצרת המרכזית נערכה בהיכל ישיבת פורת יוסף, בהשתפות חברי מועצת החכמים גדולי ישראל ראשי ישיבות ורבנים.

נציין כי במהלך היום, בהוראת גדולי ישראל הוחלט להוסיף לשמו של מרן את השם חיים. והציבור מתבקש להרבות בתפילה לרפואתו של רבנו חיים שלום בן תופחה מלכה לרפואה שלמה.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    טלי לו לזלזל זה היה גדול הדור של העם היהודי